به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدرضا مرندی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر موقت جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: این جبهه زمینه سازی مشارکت حداکثری را در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی و استفاده از ظرفیت عظیم دانشگاهیان ایران اسلامی و ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها را دنبال می‌کند. 

مرندی هدف از تشکیل جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی ایران را پاسخی به مطالبات جدی دانشگاهیان دانست و افزود: این جبهه به دنبال پیگیری مطالبات استادان، دانشجویان و فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاهیان در عرصه انتخابات است.

دبیر موقت جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی یادآور شد: تعداد زیادی از استادان، دانشجویان و برخی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در محیط‌های دانشگاهی برای حرکت جدی در این مسیر برای شرکت در انتخابات مجلس نهم در این جبهه حضوری فعال و چشمگیری خواهند داشت.

وی گفت: ما در جریان انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی به دنبال تحقق دانشگاه اسلامی تمدن‌ساز و پی‌گیری علوم‌انسانی اسلامی که یکی از رسالت‌های مهم نخبگان کشور است هستیم.

مرندی تصریح کرد: یکی از مراکز مهم در عرصه علمی، دانشگاه‌ها هستند که با دارا بودن گستردگی و جمعیتی بیش از 4 میلیون استاد و دانشجو و با ارتباط دائمی با جمع چندین میلیونی نخبگان و اهل علم و دانش می‌توانند با حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم سرنوشت کشور را کاملاً اسلامی، علمی و کاربردی تعیین کند تا کشور به قله‌های سرافرازی در زمینه‌های مختلف نائل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *