همیشه همین جوره! یه جایی که فکرشا نمی کنی یا منتظر نیستی یا منتظر چیز دیگه ای هستی اتفاقاتی میفته که تعجب برانگیزه! اما یه جاهایی هم اتفاقاتی میفته همونجوری که باید بیفته! خدا با تمام قدرت و حکمتش کار خودشا میکنه و دیگرانم زور خودشونا میزنن! باید نشست به تماشا! عصبانیت برخی دوستان تماشاییه!!!

پ ن:

۱- یه روز پیش بینی کردم چنین اتفاقی بیفته دقیقا همونجور که باید! به نظرم اراده و سنتهای خدا کار خودشونا میکنن. از دیروز تا حالا متعجبم! مطمئنم که این دفعه را از این فضا گذر می کنن اما بلاخره خیلیا به هم ریختن. این از انچه که بینشون رد میشه مشخصه و نشون میده اوضاع چطوریه. دقیق نگاه کنی بازی همه پیداست حتی بازی حضرت حق

۲- امروز ظهر یه یا زهرا (س) گفتیم! مجوز ضلع سوم صادر نشد اما یه جایی مهم تر داره اتفاقاتی میفته! از اینجا به بعد سهم هر کسی بیشتر معلوم میشه! فکر نمی کردم مجوز صادر بشه وارد این فضا بشیم شدیم حظ معنویش به اونایی که عشقشون پاکی بود و عدالت فرقی نمیکنه کجای این کره خاکی بودن یا هستن!

۳- این روزا دقیق تر میتونم مسایل مربوط به خودما حس کنم.

۴- به رندانه ترین شکل ممکن دست یه نفرا به پای یه نفر بستم باید دید چه اتفاقی براشون میفته!

۵- این چند روز به ویژه دو روز گذشته خسته ام خیلی خسته. فکر میکنم نیاز به هزاران ساعت خواب دارم!

۶- معادلات خیلیا جور درنمیاد. دارم نگاه میکنم ببینم چرا اینجوریه! دوستام توان مندتر و حرفه ای تر شدن. منم نگاه میکنم! جا به جایی ها اونقدر سریع اتفاق میفته که هیچ کس نمیتونه تشخیص بده کجا چه اتفاقی در پیش است.

۷- سهم ما از هر چیزی بیشتر و بهتره اما لازم باشه کاری کنم محکم تر از قبل انجام میدم!!!؟؟؟!!!

۸- دیده بانم گم شده! اما هر کسی کار خودشا میکنه؟؟؟ باید دید انجا که لازمه چطور میشه!!

2 thoughts on “اراده خدا!

  1. خیلی از وقت ها نمیفهمم شما و انبوه کارهایتان را. شاید همین بهانه ای است برای خیلی از قضاوتهایم. نمیدانم در میان این هم هیاهو با خلوت چه میکنید، غار حرا یتان کجاست.
    دیروز خیلی خسته بودید ولی باز وقت گذاشتید… ممنون و ببخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *