اولياي مدارس بايد بدانند وقتي كه دانش‌آموزان در مدرسه هستند، وقت با ارزشي در اختيار آن‌هاست تا از هر فرصتي براي اصلاح مهارت‌هاي اساسي و پايه‌ي آن‌ها استفاده نمايند، زيرا آن‌‌ها بيرون از مدرسه سرگرمي‌هاي زيادي دارند كه به آن‌ها اجازه تمرين اين مهارت‌ها را نمي‌دهد. معلمان براي آن كه انگيزه‌ي خواندن فراگيران را افزايش دهند، بايد از شيوه‌هاي متنوع بهره ببرند تا دانش‌آموزان با علاقه و انگيزه بيش‌تري در كلاس سهيم شوند در هر صورت اين وظيفه‌ي معلمان است كه با اين مشكلات شرايطي فراهم نمايند كه بچه‌ها موفق شوند. روشن است كه فن‌آوري در مواردي تاثيرات مثبتي بر مدرسه دارد. معلمان مي‌دانند كه وسايلي چون گچ، تخته‌سياه، پروژكتور  اورهد جزء وسايل يا فن‌آوري‌هاي آموزش به حساب مي‌آيند. در برخي از كتاب‌هاي فن‌آوري حتي روش‌هايي مثل سوال پرسيدن، يادگيري در حد تسلط و يادگيري گروهي را هم جزو ابزارهاي آموزشي به حساب مي‌آورند. در هر صورت، اگر به طور صحيح و به جا از اين وسايل استفاده شود، مي‌توانند روند و فرآيند كار آموزشي معلمان را بهبود بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *